Wednesday 4 July 2012

KELANTAN !

BAKPO KELATE ?? hehe

gomo KELATE gomo ! 


aku suka ayat cikgu Faizal ni... apa salahnya berangan kalau ia membahagiakan... haaa dgn ayat ni aku mulalah berangan sikit2.. sbnarnya bnyak.. kihkihh... 1st, aku nak belajar kat Kelantan ! x kiralah ceruk mana sekali pon..asalkan Kelantan..hahaha... aku xtau sbb apa..maybe memang ada darah KElantan kot... :D yelahhh dah jadi tradisi org pantai timur... sep kito jange pecoh..so,, klau doh jupo sep2 kito..meme xbleh berpisah r ...yer dop... haaaaaa.... tapi sebenarnya kalau x dpat bljar kt Kleantan...dpt bljar kat utara pon okey dah...aku xnak bljar kat Johor..tp,,bila difikirkan balik..cikgu aku ckp...bnde yg kita harapkan selalunya x dapat..aduhh! tekanan molek! aku dpat rasakan..bljar jauh2 ni sebenarnya best...best bkan ape...tempat shopping dia tuuu jer..hahaha....lagi pun..nt mak ayah aku nak jalan2 senangkan..sekali nk jemput akuu tuuu..bleh laa singgah sana sini...cehhh! berangan plak aku...hehehe...arrghhh...x sabo weh sero..tp, nk dptkan 3 pointer keatas tuu..haddow...payoh nye..aku harap masa percubaan nt dpatlah aku capai target aku tuu...selangkah jer lagi kaki aku nk masuk U .. errr.. hahaha...aargghhhh kelantan kelantan kelatan..bleh jadi gila aku.....walaupon selalu balik sana ... balik ?? hehe..haha..sshhh! hati aku still kt sana... ni lah azam aku habis form 6... NAK BELAJAR DEKAT KOTA BHARU,KELANTAN ! 2nd,,,,, ni paling best sekali....dpat gewe ore kapom...kapom mno ??? of course laaa Kelantan...hahaha...pah serom ?? ciss xnok kawe.. haaaa bahagio nyoh sero... aku jaga betul2 klau aku dpat... ehehehe....lagi2 lah ada srupa mcm c*k** Ha**a* ... perghhh....itulah idaman aku.....aminnnn.....InsyaAllah dapat...nok wk lgumano...cikgu2 skoloh kawe pom rama doh sakni ore panta timur...plat D pon bnyok doh area Muo... haaa...best2...ke-3 ,, hurmmm... disebabkan saem2 fb pom meme rama asa kelate....so,,, semangat kelantan tuuu..haihhh..dop bleh nok oyak dga kato2 deh...hahahahaha.....walaupon setakat area pantai timur ni..aduhhh! atas jari jer....selalu sangat pegi....tshirt2 akuu pon bnyak dri area sini..i <3 terengganu.. jersi ganu kelate...xsir nok kecek lah kan..haha...ke-4 ,,, hahaha.... masakan area sini..aduhh,,,sedap2..kalau akak ipar aku yg asal terengganu tuu balik serom..abah akuu mesti suruh dia masak nasi dagang...untunglahh abang aku....isteri selain cikgu..pandai masak pulak tu... hehehe...family aku pon meme suka tapai daun getah..aihhh menu wajib tuuu kalau balik Tganu ke Kelantn... kalau pegi kelantan..mak aku mesti pegi Rantau Panjang...klau tganu plak..mestilah Pasar Payang..hahaha... memang superb ! aarghhhh cepatlah habis blajar...kalau boleh nak keja pon kt kelantan jgak...hahahaa...xkiralah..yg pnting kelantan......kali ni memang bnyk i mention KELANTAN .. sbb ??? sbbnya title pon kelantan... hehehehe...kawe harap...kalau Allah makbulkan selain menjadikan kenyataan angan2 aku ni ..... bila dah dduk kt Kelantan nati..dapatlah jumpa Khairul Fahmi Che Mat & Badri Radzi.... Tganu plok.. nok jupo Ustaz Azhar Idrus & Sharbinee Allawee ... aminnnnn.. :)

hehehe.. gih sukan pakai jersi nim.. 


I <3 KELANTAN,TERENGGANU,JOHOR,PERLIS,KEDAH arggghhhh... I LOVE MALAYSIA !

No comments:

Post a Comment