Sunday 12 August 2012

Duupp Dapp Duppp Dapp @__@

hye.. salam2 .. lama x update.. cehh mcm ada yg baca jer ..kahkah .. doE doE doE .. x tahu knpa aku skrg saiko dgn nama ni.. hahaha :D jeng jeng .. tgok bawah ... hehe


 homescreen kt samsung Galaxy aku! heehee
nk buat cmtuu sng jer..shortscreenlah.. smartphone mesti ada..cehh! koya pulak.. ngeh2! kali ni aku nk crita pasal *dOe* aku lagi... hehe... nk jadikan cerita..hari Jumaat hari tuu..aku pon lupa tarikh dia..haha.. Cikgu Zakiah suruh aku edarkan kupon2 dkt pelajar2 yg dpat sumbangan hari raya ... so, memandangkan aku tgok p.khas terlibat sekali..aku terus ckp kt cikgu.. aku : Cikgu..sy nak p.khas pnya ... Cikgu zakiah : haiss awk ni.. p.khas jer ..mmm bagilah.. hehe..syg ckgu.. lepas dah amik kupon2 tuu.. aku,Ain,Alia teruslah pegi kelas p.K ... masa otw tuu.. cehh bajet mcm berani jer ... hahaha.. sbnrnya jantung aku bedegup dgn lajunya..Tuhan saja yg tahu.. hehehe...manalah tahu terserempak dgn Doe .. mana x nya..nak pegi kelas yg aku ***** tuu.. hehe...kah3!! tiba jer kelas dia.. aku yg bgi salam..cehh masa tuu aku cOOL lagi.. start jer nk panggil nama bbudak tu..tiba2 tgan aku menggigil ... perghhhhhh! malu siyod dgn PPM yg ada kt situ...aarghhhhh!!! dan2 plak ada sorang plajar p.k tnya aku .. "aihh knpa menggigil ni ? hahaha .. HILANG ROCK GUA MASA TUU .. cisss! wuwuwu U__U... mujur *dia* x ada lagi ..hehe... huhh! lega rasa... ttiba masa aku dgn Alia tolong bawakan bdak P.K tuu pnya barang .. dah tiba kelas dia tuu aku pandanglah depan.. Ya ALLAH .... !!! diaaaa adaaaaaalahhhhh... hahaha.. seriously i'm shocked ! owoh! comelnya muka dia .. hehe.. unik sungguh ciptaan Tuhan .. dgn tgan yg masih mengigil2 tuu aku pon serahkan lah brg2 bdak tuu kt PPM .. huhhh! debo weh sero.. tiba jer kelas aku.. Alia pon tanya .. " eh knp ko bleh mgigil mcm tuu tdi haa..? x penah2 aku tgok ko mcm tuu.. jgn2 ko ada perasaan yg special kt dia kot...." hahaha.. eeeyuu... mana ada.... Biarlah Rahsia ~~~~ k Habis.. hhehe ..

4 comments: